Search…

X3 Photo Gallery Support Forums

Search…
 
rob
Topic Author
Posts: 4
Joined: 07 Feb 2007, 08:00

Imageveux laad foto's niet

07 Feb 2007, 08:11

Wie kent dit probleem?

Ik upload een directorie met zeg maar 100 foto's. In de mappen van het hoofdmenu staat het correcte aantal foto's vermeldt. (100). Maar als ik de directorie open dan worden er echter maar 5 foto's zichtbaar. Opnieuw uploaden helpt niet.

Echter dit gebeurd niet altijd soms gaat het goed, vaak gaat het verkeerd (zie Nieuw-Zeeland)

Op http://www..robhullenaar.nl/upload

Wie weet er raad????
 
User avatar
delvoye
Posts: 5
Joined: 25 Jan 2007, 12:19

Re: Imageveux laad foto's niet

07 Feb 2007, 12:18

Als ik je site oproep, middels firefox draaiende op een MacOSX 10.4.8, krijg ik alles netjes geladen geen problemen. Slideshow werkt ook...
With Regards...

Karel Delvoye
www.sportwereld.nu
 
User avatar
globetrotter
Imagevue Expert
Posts: 844
Joined: 18 Oct 2006, 13:16

07 Feb 2007, 12:51

Ook bij mij geen problemen met inladen van foto's.
Meerdere keren getest in Firefox en IE.

Is je Flashplayer up-to-date?
http://www.adobe.com/shockwave/download ... kwaveFlash
Rene
http://www.globetrotternet.nl/
 
rob
Topic Author
Posts: 4
Joined: 07 Feb 2007, 08:00

07 Feb 2007, 13:48

Bedank voor de tip. Ik denk inderdaad dat dit probleem bij mij computers ligt. Zowel op de laptop als mijn Pc heb ik dit probleem.

Ik ga maar eens kijken hoe ik dit op kan lossen.

gr.Rob
 
rob
Topic Author
Posts: 4
Joined: 07 Feb 2007, 08:00

K....PC's

08 Feb 2007, 09:57

:evil: Gisteravond de nieuwe adobe Flashplayer geà¯nstalleerd, de oude verwijderd en ik had het voor elkaar alles liep zoals het moest lopen en alle foto's in beeld.

Wat schetst mijn verbazing toen ik vanmorgen mijn Pc opstartte? Weer hetzelfde geneuzel. nog andere ideeà«n????
 
User avatar
delvoye
Posts: 5
Joined: 25 Jan 2007, 12:19

Re: K....PC's

08 Feb 2007, 11:19

Heb je eerst de nieuwe geinstalleerd en daarna de oude verwijderd? Als je de nieuwe installeer (flashplayer 9) dan hoef je niets te verwijderen. Waarschijnlijk heb je de zogehete plug-in voor je browser verwijderd. Probeer nogmaals de nieuwste player te installeren en laat de oude voor wat hij is...
With Regards...

Karel Delvoye
www.sportwereld.nu
 
rob
Topic Author
Posts: 4
Joined: 07 Feb 2007, 08:00

Probleem opgelost???

09 Feb 2007, 05:35

:P Eigenlijk een beetje door jou geà¯nspireerd (Karel) heb ik vanochtend firefox geà¯nstalleerd; en wat denk je? Dit werkt dus wel. Probleemloos.
En dat terwijl ik IE 7 recentelijk nog geà¯nstalleerd heb.

P.S. Ik heb even op jou site gekeken, jou foto's van de ijsberen bezorgde me kippevel; zelden zulke gave foto's gezien. Hier kun je mee naar National Geoghaphic. Mijn complimenten.

gr. Rob
 
User avatar
delvoye
Posts: 5
Joined: 25 Jan 2007, 12:19

Re: Probleem opgelost???

18 Feb 2007, 07:27

Hallo Rob,
Dank voor het compliment, helaas staat NG niet open voor foto's van niet bij NG werkende fotografen. Een vriend van mij, heeft dezelfde reis gedaan, kreeg als antwoord: De foto's voldoen niet aan onze gewenste kwaliteit en als wij dit soort foto's willen dan sturen we een van onze fotografen er naartoe.

Goed te horen dat je probleem is opgelost, overigens werkte je site ook met Safari, Apple's eigen browser...
With Regards...

Karel Delvoye
www.sportwereld.nu