Search…

X3 Photo Gallery Support Forums

Search…
 
x-fader
Topic Author
Posts: 8
Joined: 19 Nov 2007, 14:24

Raad gevraagd

27 Sep 2011, 09:25

Goeiemiddag iedereen

Momenteel werk ik nog steeds met Imagevue V1, maar ondertussen is ook al de 2e versie uitgebracht. Ik heb hier en daar al wat info gelezen over de nieuwerversie maar ik twijfel nog steeds of ik wel de 2e versie zou aankopen. De eerste versie werkt nog perfect bij me maar zit nog met een paar vragen:

- zijn er meer voordelen aan de 2e versie?
- wat biedt de 2e versie meer dan de 1e versie?
- welke versie koop je het beste, en welke beperkingen heb je bij de verschillende versies?
- wat bedoelen ze met: the right-click link to Imagevue can not be changed or removed?

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

grtz
Yves
 
User avatar
Martin
Experienced
Posts: 651
Joined: 30 Jan 2011, 23:24

Re: Raad gevraagd

27 Sep 2011, 10:12

x-fader wrote:- wat biedt de 2e versie meer dan de 1e versie?
Hallo Yves...
Ik heb versie 1 nooit gebruikt en kan dus daar niet over oordelen, maar versie 2 heeft volgens mij veel meer functionaliteiten, zoals een ander menu, maar wat voor mij ook belangrijk is de mogelijkheid om meerdere talen te ondersteunen... en met meer achtergrond afbeeldingen te werken... Fotomoto en Social Media zijn ook mogelijk...
x-fader wrote:- welke versie koop je het beste, en welke beperkingen heb je bij de verschillende versies?
Ik heb de commerciele versie gekocht omdat mijn website een commerciele website is.
Er zit niet veel verschil in de verschillende versies... behalve dan je volgende vraag hieronder
x-fader wrote:- wat bedoelen ze met: the right-click link to Imagevue can not be changed or removed?
Bij de commerciele versie kun je ook de link naar Imagevue die je ziet als je right-click weghalen of aanpassen naar een eigen link.

Kijk anders even op mijn site om te kijken wat je er allemaal mee kunt doen... (klik op onderstaand logo)
 
x-fader
Topic Author
Posts: 8
Joined: 19 Nov 2007, 14:24

Re: Raad gevraagd

28 Sep 2011, 03:12

Als ik eerst de Private License zou kopen kan ik nadien nog upgraden naar de commerciële versie? Of moet ik die dan terug aankopen?
 
User avatar
Martin
Experienced
Posts: 651
Joined: 30 Jan 2011, 23:24

Re: Raad gevraagd

28 Sep 2011, 03:31

x-fader wrote:Als ik eerst de Private License zou kopen kan ik nadien nog upgraden naar de commerciële versie? Of moet ik die dan terug aankopen?
Als je op de pagina https://www.photo.gallery/purchase/ klikt op "Other licenses (click here)" zie je dat je gewoon kunt upgraden door het verschil van 96 euro bij te leggen...