Search…

X3 Photo Gallery Support Forums

Search…
 
rene84
Topic Author
Posts: 2
Joined: 13 Jun 2011, 06:43

Verwijderen "click here to open gallery in full screen"

16 Jun 2011, 05:12

Ik zou graag van de tekst af willen wat boven de gallery staat. Dus het volgende: "This is your gallery" "click here to open gallery in full screen" heb de gallery namelijk geintergreerd in joomla..

waarschijnlijk kijk ik erover heen.. want zie het nergens staan..

alvast bedankt voor de tip. :lol:
 
User avatar
Martin
Experienced
Posts: 651
Joined: 30 Jan 2011, 23:24

Re: Verwijderen "click here to open gallery in full screen"

16 Jun 2011, 06:42

rene84 wrote:Ik zou graag van de tekst af willen wat boven de gallery staat. Dus het volgende: "This is your gallery" "click here to open gallery in full screen" heb de gallery namelijk geintergreerd in joomla..
Hallo Rene,

Het staat in het description veld van de folder waarmee je opstart.
Dit veld moet je gewoon leeg maken.

groet,
martin
 
rene84
Topic Author
Posts: 2
Joined: 13 Jun 2011, 06:43

Re: Verwijderen "click here to open gallery in full screen"

16 Jun 2011, 18:13

Tnx man dat was het inderdaad.

Alleen nog één vraagje:

De foto die direct op de hoofdpagina ervoor komt, wil ik eigenlijk een klein stukje naar rechts hebben.. Kan ik dit ook in het admin paneel aanpassen, of moet ik hiervoor een css file openen.. Ik zag wel dat je het mainmenu kan verplaatsen, maar meer niet..

enig idee..?
 
User avatar
Martin
Experienced
Posts: 651
Joined: 30 Jan 2011, 23:24

Re: Verwijderen "click here to open gallery in full screen"

17 Jun 2011, 02:46

rene84 wrote:De foto die direct op de hoofdpagina ervoor komt, wil ik eigenlijk een klein stukje naar rechts hebben..
Ik neem aan dat je met de foto die 'ervoor komt' bedoelt de foto die je als eerste ziet als je opstart (terwijl je als startmode hebt: settings.startmode=image).
Maar in ieder geval: Imagevue centreert altijd de images en de thumbnails over het scherm, dus naar rechts verplaatsen zal dan niet lukken.