Search…

X3 Photo Gallery Support Forums

Search…
 
solva
Topic Author
Posts: 17
Joined: 20 Oct 2008, 14:03

download menu weghalen

07 Jan 2009, 06:50

het menu die je ziet wanneer je op de foto klikt die wil ik graag niet meer zichtbaar hebben voor de klanten dit om "downloaden" op een eenvoudige manier te voorkomen.

Ik heb hem inmiddels uitgeschakeld maar is er geen schriptie waardoor ik downloaden kan voorkomen!!
 
Cybertroy
Posts: 7
Joined: 05 Aug 2008, 05:18

Re: download menu weghalen

29 Jan 2009, 09:34

solva wrote:het menu die je ziet wanneer je op de foto klikt die wil ik graag niet meer zichtbaar hebben voor de klanten dit om "downloaden" op een eenvoudige manier te voorkomen.

Ik heb hem inmiddels uitgeschakeld maar is er geen schriptie waardoor ik downloaden kan voorkomen!!
Nee dat bestaat niet, als jij deze optie hebt uitgeschakeld kan je niet meer voor de optie downloaden kiezen. maar feitelijk download ik het plaatje al. Dus kan ik dit plaatje terug vinden in mijn temp of cache. Je zal dus je plaatjes moeten beschermen met een copyright.
 
Defiant
Experienced
Posts: 24
Joined: 28 Mar 2007, 10:16

26 Mar 2009, 04:54

volgens mij moet je het op twee plekken doen, bij je thumbnails en bij het kijken van de foto's zelf. verder is het inderdaad altijd uit de cache te halen (voor diegene die er verstand van heeft) anders is een printscreen en dan zelf netjes uitsnijden ook altijd een optie.

een watermerk is het beste wat belemmerend werkt maar dat vind ik zelf niet staan.

mijn 'oplossing' is niet groter uploaden dan 600x400... dan kan je er gewoon weinig mee, hooguit in het klein gebruiken maar wallpapers of productie draaien qua folders/boeken/tijdschriften is de resolutie te klein voor.

suc6!