Search…

X3 Photo Gallery Support Forums

Search…
 
revhasj
Topic Author
Posts: 5
Joined: 02 May 2008, 08:52

Fout bij "installeren" ImageVuex

02 May 2008, 09:01

Hallo,

Ik heb vandaag het zip bestand van de website gedownload. Hierin zit onder andere een mapje upload. Deze map heb ik compleet geupload naar de server en de instructies gevolgd van de website. Echter, hij blijft bij mij komen met een foutmelding. Ik heb alles meerdere malen geupload (ook naar verschillende directory's).

De foutmelding bij het openen van de site is als volgt:

Warning: parse_ini_file() has been disabled for security reasons in /home/onsweb/domains/onswebalbum.nl/public_html/upload/include/Config.class.php on line 146

Warning: array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array in /home/onsweb/domains/onswebalbum.nl/public_html/upload/include/Config.class.php on line 322
www.photo.gallery - imagevue flash photo gallery and slideshow

If you can read this text, your browser has javascript disabled. Enable it and reload page!


Heeft iemand enig idee wat dit betekent? Ik heb geen verstand van PHP taal en heb daarom ook niet "kant-en-klare" pakket gedownload.
 
User avatar
globetrotter
Imagevue Expert
Posts: 844
Joined: 18 Oct 2006, 13:16

02 May 2008, 09:27

Normaal gesproken moet het programma meteen werken zonder iets te moeten instellen.
Voldoet je webserver aan de volgende eisen: https://www.photo.gallery/imagevue/requirements
Rene
http://www.globetrotternet.nl/
 
revhasj
Topic Author
Posts: 5
Joined: 02 May 2008, 08:52

02 May 2008, 16:50

Hallo,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb uiteraard van te voren de systeemvereisten gelezen en hieraan voldoet alles. Ik heb ook het test zip bestand gedownload en geupload en dit lijkt ook goed te gaan.

Op de server staat PHP Version 4.4.7.

De hoster heeft inmiddels wat aangepast, maar blijf nu nog de volgende melding krijgen:


Warning: Error parsing config.ini on line 11 in /home/onsweb/domains/onswebalbum.nl/public_html/upload/include/Config.class.php on line 146

Vervolgens opent een gedeelte van de site en blijft deze hangen op INPUT.

Het admin gedeelte lijkt wel te werken.
 
User avatar
globetrotter
Imagevue Expert
Posts: 844
Joined: 18 Oct 2006, 13:16

03 May 2008, 05:39

Het kan wel eens gebeuren dat een bestand niet goed geupload wordt, en dat er daardoor iets misgaat.

Je zou eens kunnen proberen of het wel werkt als je alle Imagevue bestanden nog een keer upload.
Rene
http://www.globetrotternet.nl/
 
revhasj
Topic Author
Posts: 5
Joined: 02 May 2008, 08:52

03 May 2008, 06:55

globetrotter wrote:Het kan wel eens gebeuren dat een bestand niet goed geupload wordt, en dat er daardoor iets misgaat.

Je zou eens kunnen proberen of het wel werkt als je alle Imagevue bestanden nog een keer upload.
Ook dit heb ik al meerdere malen geprobeerd en ook via verschillende FTP clients. In zowel ASCI als binary......
 
revhasj
Topic Author
Posts: 5
Joined: 02 May 2008, 08:52

03 May 2008, 07:23

Ik ben nog even bezig geweest. Zag dat WS_FTP Pro een lijstje heeft met extenties die ALTIJD in ASCI geupload moeten worden. Hier heb ik de PHP bestanden uitgehaald, opnieuw alles geupload en nu werkt het dus....

Ik zal weer even verder stoeien, in ieder geval bedankt voor de tips tot dusver.