Search…

X3 Photo Gallery Support Forums

Search…
 
Ab Postma
Topic Author
Posts: 2
Joined: 12 Mar 2008, 11:11

geen toegang

21 Mar 2008, 17:13

Hallo allen,

ik ben nieuw en mijn domeinnaam is/wordt abpostma.nl

Ik heb nu abpostma.nl/upload en zie de file en het beeldmateriaal van imagevue. Volgens mij moet ik nu via ......nl:2222/ met behulp van mijn username en password in de directAdmin login page kunnen komen om de rubrieknamen als "groupfolder1 "te kunnen veranderen en foto's te kunnen oploaden.
Als ik username en password invoer krijg ik "invalid login te zien , Vraag : waar gaat het fout bij mij ?

Ben helaas nog een leek op dit gebied
bedankt voor een reaktie

Ab
 
Defiant
Experienced
Posts: 24
Joined: 28 Mar 2007, 10:16

Re: geen toegang

27 Mar 2008, 12:49

Ab Postma wrote:Hallo allen,

ik ben nieuw en mijn domeinnaam is/wordt abpostma.nl

Ik heb nu abpostma.nl/upload en zie de file en het beeldmateriaal van imagevue. Volgens mij moet ik nu via ......nl:2222/ met behulp van mijn username en password in de directAdmin login page kunnen komen om de rubrieknamen als "groupfolder1 "te kunnen veranderen en foto's te kunnen oploaden.
Als ik username en password invoer krijg ik "invalid login te zien , Vraag : waar gaat het fout bij mij ?

Ben helaas nog een leek op dit gebied
bedankt voor een reaktie

Ab
username en password gaat fout bij DirectAdmin inlog? dan moet je of je gegevens van je hoster (daar waar je de webruimte hebt/hebt gekocht) of je zal je hoster even moeten mailen wat er aan de hand is. Als je helemaal niet bij de site ...nl:2222 kan komen kan het ook zijn dat je antivirus of windows firewall je tegenhoud.. (maar dat is alleen als je het inlogscherm niet krijgt)