Page 1 of 1

Download

Posted: 27 May 2007, 08:13
by Ad
Vandaag heb ik ImagevueX aangeschaft.

Waar en hoe kan ik dit downloaden?
De enige mail die ik heb gehad is van 2CO.COM Sales Receipt.
Hier staat niks in over inloggen met welk account en wachtwoord!

Wat nu?

Alvast Bedankt,
Ad

Posted: 27 May 2007, 10:07
by globetrotter
Normaal gesproken krijg je na aankoop een mail van Imagevue, met daarin inlog gegevens voor de download sectie. Soms wordt de mail tegen gehouden door spamfilters e.d.

Je kunt het beste een PM sturen naar mjau-mjau, met daarin de aankoopgegevens.

Posted: 27 May 2007, 11:32
by Ad
Okay bedankt...ik heb hem een pm gestuurd.
Afwachten maar.

Gr Ad

Posted: 17 Aug 2007, 00:16
by Ad
Update:

Erg laat dat wel, m'n excuses hiervoor.

Ik heb miauw miauw destijds een pm gestuurd. Het heeft 3 dagen geduurd voordat ik de software kon downloaden. De afhandeling gaat handmatig, is niet erg...maar wel lastig.

Het script werkt perfect en draait meteen goed. Geen bugs tot nu toe
Nu alleen nog wat fine tuning [look and feel]
Het enige wat ik graag wil veranderen is de tekst onder het vraagteken. Of kan dat niet?

Gr Andy

Posted: 17 Aug 2007, 07:46
by globetrotter
Fijn dat het allemaal werkt. Het ontvangen van je login info kan soms 'even' duren. Bij mij ging er ruim 3 weken overheen...

De tekst onder het vraagteken mag alleen veranderd worden als je de commerciele licensie hebt aangeschaft: https://www.photo.gallery/purchase/info

Heb je deze, dan staat er info hierover in de mail waarin ook je inloggegevens staan.

Posted: 06 Sep 2007, 11:43
by woof
Ik heb ongeveer vier weken het programma aangeschaft en betaald, maar heb tot op heden nog geen inloggegevens ontvangen (wel betaalbevestiging). Meerder e-mails werken niet, ook op PM wordt niet gereageerd. Iemand een oplossing?
Ik wil het voor een klant gebruiken (baby, foto's online), inmiddels is het kindje geboren maar kan ik de website niet online zetten...


Edit: Toevallig vandaag post van Karl. Uiteindelijk is alles toch nog geregeld, een beetje jammer dat het een maand heeft moeten duren. Ik merk dat enige vertraging eerder regelmaat is dan uitzondering, maar is vier weken niet heel erg lang?

Posted: 10 Sep 2007, 07:40
by Ad
globetrotter wrote:Fijn dat het allemaal werkt. Het ontvangen van je login info kan soms 'even' duren. Bij mij ging er ruim 3 weken overheen...

De tekst onder het vraagteken mag alleen veranderd worden als je de commerciele licensie hebt aangeschaft: https://www.photo.gallery/purchase/info

Heb je deze, dan staat er info hierover in de mail waarin ook je inloggegevens staan.
Ik heb een commerciele licensie maar in de mail staat niets over het veranderen van het vraagteken. Kun je misschien iets duidelijker zijn...er staat gewoon niks alleen links naar download sectie. Daar ingelogd is er ook niets te vinden alleen de .fla files die ik niet kan openen.

Gr @ndy

Posted: 10 Sep 2007, 09:06
by globetrotter
Dit is het standaard e-mailtje wat de commerciele gebruikers ontvangen:

{$name},

Thank you for your purchase. Please save this email for later use as we release updates. Your Imagevue account information is displayed below:

orderID: {$id}
password: {$password}
Download URL: www.photo.gallery/downloads/

E-mail: {$email}
Licence: {$licence}


Useful Links:
---------------------------------------------------------
How to change or remove the Imagevue [?] link: <<<<<<
[link hidden for reason]

Imagevue setup and documentation:
www.photo.gallery/support/docs/

Imagevue support forums:
https://forum.photo.gallery

Imagevue templates selection:
www.photo.gallery/imagevue/templates/

Post your Imagevue gallery and view others:
www.photo.gallery/imagevue/user/

Posted: 13 Sep 2007, 09:08
by Ad
Bedankt voor je reply.

In de mail staat echt niks. Geen link dus.
Ik heb mjau-mjau een pm gestuurd en wat denk je....

Ik heb antwoord gekregen met de link erin. We kunnen weer verder met de site.
Bedankt Rene en mjau-mjau.

Groet Ad