Search…

X3 Photo Gallery Support Forums

Search…
 
User avatar
delvoye
Topic Author
Posts: 5
Joined: 25 Jan 2007, 12:19

Vreemd verzoek...

19 Mar 2007, 13:54

Werd onlangs via een prive bericht op dit forum benaderd door iemand om de nieuwste versie van imagevue.swf voor hem te downloaden. Hij is zijn klantnummer en dergelijke kwijt, heb niet gereageerd. Zijn er hier nog meer die dit verzoek hebben gehad?
With Regards...

Karel Delvoye
www.sportwereld.nu
 
User avatar
globetrotter
Imagevue Expert
Posts: 844
Joined: 18 Oct 2006, 13:16

19 Mar 2007, 14:01

Ik heb wel een keer een mail ontvangen van een 'arme' student. Hij vroeg of ik het programma zou willen doormailen. Hij had geen geld om het te kopen.

Ik heb er verder niet meer op gereageerd, en de mail verwijderd.
Rene
http://www.globetrotternet.nl/
 
zebridus
Posts: 4
Joined: 20 Mar 2007, 08:08

20 Mar 2007, 12:44

Waarschijnlijk zijn het mensen zoals ik die geld over de balk hebben gesmeten voor die download om vervolgens geen account gegevens te krijgen van Imagevue. Afschrijven op je creditcard lukt ze wél. Mails sturen helpt niet. Men reageert gewoon niet. :(

Heb een heel naar gevoel over gehouden van die Imageveu club.
 
User avatar
globetrotter
Imagevue Expert
Posts: 844
Joined: 18 Oct 2006, 13:16

21 Mar 2007, 08:34

Ik had ook problemen met het ontvangen van de account gegevens.
Waarschijnlijk werden deze geblokt door een of andere spamfilter (@Home?).
Ik heb je laten mailen naar een ander adres, en toen ging het wel goed.

Heb je nog steeds je gegevens niet ontvangen, dan kun je ook een PM sturen naar mjau-mjau.
Rene
http://www.globetrotternet.nl/
 
zebridus
Posts: 4
Joined: 20 Mar 2007, 08:08

21 Mar 2007, 12:51

Bedankt voor je reactie globetrotter.

Ik krijg nu ineens twee mailtjes van ene Karl dat hij al twee keer de accountgegevens naar mijn email adres heeft gestuurd.

Gekke is dan dat ik die mailtjes wel binnenkrijg maar mijn accountgegevens niet... Had hij de accountgegevens maar in die mailtjes neergezet lol.... :)

Zal misschien bij @home liggen.

Ik heb een ander emailadres doorgegeven. Hopen dat het nu wel lukt :shock:
 
zebridus
Posts: 4
Joined: 20 Mar 2007, 08:08

23 Mar 2007, 21:07

Nou, ik denk dat ik het maar opgeef. Kennelijk wil men mij die accountgegevens niet doen toekomen.

Ik heb nu tig mails gestuurd met alternatieve email adressen, het bedrijf wat de betaling verzorgt heeft tig mails gestuurd, ik heb die mjau mjau een PM gestuurd.....nergens geen reactie op.

Wellicht dat men de pest in heeft dat ik het bedrijf wat de betaling verzorgt op hun dak heb gestuurd, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik nog nooit zo'n slechte klantbehandeling heb gehad.

Ik ga maar een refund vragen. Vreselijk jammer, ik had het echt graag willen gaan gebruiken. :cry:

Groet,
Rob Seuter